Spring naar inhoud

Stichting Hart voor Holdert

Hoort bij locatie Holdert

Stichting Hart voor Holdert wil het leven van cliënten van woonzorgcentrum Holdert veraangenamen, door tegemoet te komen aan wensen en behoeftes die niet uit het reguliere zorgbudget betaald kunnen worden. Stichting Hart voor Holdert is onafhankelijk en zet zich belangeloos in voor cliënten van Holdert. Het doel is iets extra’s te doen, iets vrolijks, opbeurends. Door de financiële middelen maken we het wonen in Holdert nog aangenamer door extra activiteiten te organiseren of voorzieningen mogelijk te maken. Het vermogen van de stichting wordt gevormd door giften, donaties en legaten. 

Concreet, tastbaar en dichtbij huis.

Steun Stichting Hart voor Holdert

Wilt u meehelpen en een financiële bijdrage leveren aan de stichting? U kunt op verschillende manieren de stichting steunen.

  • Eenmalige donatie. U kunt een bijdrage overmaken via bankrekeningnummer NL79 RABO 0375 0791 06, ten name van: Stichting Hart voor Holdert en onder vermelding van ‘Gift Stichting Hart voor Holdert’. Eenmalige donaties zijn beperkt aftrekbaar. Meer informatie vindt u via de Belastingdienst.
  • Schenking of erfenis toekennen. U kunt er ook voor kiezen om Stichting Hart voor Holdert te steunen door bijvoorbeeld een schenking of door Stichting Hart voor Holdert op te nemen in het testament. Stichting Hart voor Holdert heeft de ANBI status. Een Algemene Nut Beogende Instelling is vrijgesteld van schenkings- en successierechten. Een schenking komt geheel ten goede aan de stichting. U kunt een schenking toekennen ten name van Stichting Hart voor Holdert (IBAN: NL79 RABO 0375 0791 06).

Voor meer informatie over de donatiemogelijkheden neemt u contact op via tel. 088- 129 86 04 of via hartvoorholdert@treant.nl

Het bestuur van de stichting

Stichting Hart voor Holdert is door de Belastingdienst aangewezen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Het bestuur van de stichting bestaat uit de heer A. Belt (voorzitter), de heer R. de Leeuw (secretaris /penningmeester) en mevrouw A. Burgert (bestuurslid).

Het bestuur beslist in zijn vergadering (elk kwartaal) op basis van projectaanvragen. De bestuursleden van de stichting ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden. Onkosten gemaakt in het kader van het uitoefenen van de bestuursfunctie worden vergoed, mits niet bovenmatig. De stichting mag geen uitkeringen doen aan bestuurders.

Administratie van de stichting

De administratie van de stichting is in eigen beheer en wordt gecontroleerd door woonzorgcentrum Holdert. Aan het einde van het boekjaar (dat loopt van 1 januari tot 31 december) wordt door het bestuur de administratie afgesloten. Daaruit worden de jaarstukken opgesteld bestaande uit de balans, de winst- en verliesrekening, toelichting op de balans en de toelichting op de winst- en verliesrekening over het betreffende boekjaar.

Adresgegevens: Hondsrugweg 101, 7811 AB, EmmenKvK: 83392025 

Terug naar boven